Julklappstipps 2

mitt förra tipps var ju det kinesiska teet som blev till en blomma när man stoppade det i varmt vatten.
om ni vill läsa mer om vars ni köper teet och så, kan ni kolla här
---> http://littlelovely.blogg.se/2011/november/kinesiskt-te-finns-aven-pa-tehornan.html#comment



nu tänkte jag komma med ett till julklappstipps!  ;D




fick en av min papputt nyss! :)

den har inte väääärsta bääästa ljudet med ett klockrent basljudet som andra högtalare har,
men det fattar man ju.
men jag blev förvånad över hur bra ljudet var! ;O
kommer använda högtalaren jätte ofta också efterssom den är så liten. rymmer den i jackfickan serri!

skitbra julklapp att köpa till bästa kompisen

PS. passa på att köpa en till dig själv också ;)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilka mobiler går den och ha till?:)

2011-12-05 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0