för konstig för att leva, för sällsynt för att dö

tjena tjena. igentligen slutar jag skolan kvart över tre i dag, men jag fick jätte ont i magen och gick hem. tro mig, det är värre än det låter. det beror på att jag har "stress mage"  vikket innebär att jag får ont i magen när jag stressar :/ när jag blir stressad, tillverkar min mage dubbelt så mke magsyra som det igentligen ska göra. då fräter syran på inälvorna...mys. därför käkar jag tabletter som är basiska. och ni kemi noobs around the world vet att surt och basiskt är motsattser. så dom basiska tabletterna lugnar min mage! :D  hihihi duktig kemi tönt;*

iaf så har jag fått låna min underbara komis Emma's gamla mobil. nivet hon som gästbloggade i min blogg några inlägg ner. där hon dansade?! aja du är ju som du vart emma ;)
så nu kan ni iaf få tag i mig. men jag är inte snabb på att smsa för den här mobilen har vanliga knappar.
jag som är van med touch :/  men som sagt så är huvudsaken att alla ska få tag i mig och så♥

Jag har blivit såååå blogg sugen på sista tiden. Har hur mke som helst att berätta och visa! jag har 392 bilder som jag vill visa, och så många låtar jag vill lägga upp. snart ska jag också berätta om mitt hemliga projekt. jag ska kankse starta ett klädesmärke! :D  oj nu vare inte så hemligt längre :P

Gammal bild från i vintras. en av mina favoritbilder. inte för att jag var snygg (för det var jag inte)
det är nog min favorit för mitt skratt var naturligt..eller nått HAHA :')

It makes mothers cry, it makes babies happy, it makes people in the armé feel "why do we fighting??"
never give up love, one day, love will find you'.

(okej jag erkänner..jag tog orden från oli♥)
kärlek till oliver sykes
 
om ni klickar på den här texten så kommer ni till den första låten jag hörde med bring me the horizon.
nu är dom ett av mina favorit band. Låten är sjuuukt bra, Blessed With A Curse.


Kommentarer
Postat av: Sofia

galet fin blogg!<3

2011-09-15 @ 13:32:16
URL: http://sofiatysklind.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jag gjorde som de stog här : http://www.designadinblogg.se/hogerklicksskydd-med-popup-meddelande/



:)

2011-09-15 @ 15:28:26
Postat av: melinda

sv: jag gjorde som de stog här: http://www.designadinblogg.se/hogerklicksskydd-med-popup-meddelande/



:)

2011-09-15 @ 15:28:48
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0