Bring me the horizon



första låten jag hörde med BMTH och jag vart kärkärkär♥
hur kan någon göra så bra musik? fattar inte deee
jag ångrar verkligen att jag inte for på metaltown för att se dom </3
deras konserter verkar så sjuuukt roliga för det är lixom så skön power hela tiden.
som när oli (på metaltown)  skrek -SIT down!  SIT down! SIT THE FUCK DOWN!
till publiken...alla satte sig o.O snacka om power (Y)
eller som här. då publiken börjar springa ruunt.
och lägg märke till oliver, på scenen. han pekar för att visa att dom ska springa runt ;)


blir ju galen :/  vill ba diiiit!  synd att teleportering inte existerar ännu....


Kommentarer
Postat av: Antonia

Tack gumman men du är sjuukt mkt sötare!! Älskar dig och din blogg fett med mest!! ;***

2011-09-17 @ 18:20:46
URL: http://llaannttoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0