Urgulligt att jag träffade läsare på bussen i går

de var nära att jag kissade på mig så glad blev jag när ja fick höra att några tjejer (6..7 stycken kanske)
käser min blogg, jag bah OOOFTAAAH?!  hihi gulligt ^^  Tackar för den finfina statistiken
(runt 100-200 läsare om dan) ♥

iaf så hade jag träning i går, spelade utespelare för första gången på flera år x]
haha men det gick ganska bra endå tycker jaaag, gjortde några mål HAHA (A)
hoppas jag inte förstörde träningen eller något? :P förvänta er inte så mke när en målis spelar ute cheeyer ;)

NEW IN!
ny tröjja från carlings (?) om jag minns rätt

sjukt mysig och den är TYP samma modell som den gråa ni vet?
har ju en till som är tjockare och grå! :D
ni kan klicka HÄR så kommer ni til den andra koftan!

På söndag får Simon sin lägenhet btw♥
SJUKT STOR KILLE HAN HAR BLIVIT?! o.O
haha har såå mke att skriva om, så det kommer mer uppdate idag.
HÖRES<3

hehehehe nyvaken (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0