Sticks And Stones

som alla har fattat så har jag varit depp ganska länge och det blev inte bättre u dag. min mobil slutade fungera!!! :O   :((
så först sa mamma och pappa att jag inte skulle få någon ny. men tillslut gick dom med på att ge mig ny mobil. kommer dock att bli en med B-kvalla men vem bryr sig? inte då jag. skulle va skönt att ha en gammal nokia elr vad som helst som bara gick att smsa med! ärligt talat så kan ingen förstå hur hemskt det är att va utan mobil, innan man själv testat. och jag som va så nöjjd med den!  älskade min mobil den var as bra ju! :/
FML  -.-

jaaaah, jag har inte så mket att säga. MIO har färgat håret och passar nu in bland sina emo kompisar.
fast det vart snyggt. säger mitt inre emo iaf ;) HAHA! sweetiiie

Alex broberg är skyldig mig en klubba!

Helt utan att överdriva det lilla minsta:
-det går inte en dag utan att jag har minst tre missade samtal från dolt nummer, busringningar.
Det går inte en dag utan att minst fem har ropat mitt namn efter mig.
jag kan inte gå i korridorerna utan att folk tittar och viskar.
jag kan inte gå på stan utan att någon visslar, ropar eller tutar med moppen.
jag kan inte säga vad jag tycker utan att alla lägger sig i eller säger emot.
jag kan inte leva, utan att någon dömmer mig. det är omöjligt.
är det verkligen tänkt att man ska behöva uppleva detta? VARJE DAG?
är det verkligen tänkt att någon ska sparka in mitt skåp minst en gång i veckan?
är det verkligen tänkt att jag ska bli behandlad så?
ibland önskar att jag inte var jag. att jag var någon annan.
men det går inte. jag är jag. accpetera.
förstår faktiskt inte varför folk orkar bry sig om vad jag gör.
om jag nu är ett sådant patetiskt äckel som ni påstår så kan ni ju sluta bry er snart?
tänk så många timmar ni lägger ner, varje dag, på att störa er på mig/ge mig uppmärksamhet.
känns det värt?-

svaret på den frågan är nej. ärligt så förtår jag mig inte på vissa människor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du går på min skola right?

du har ju bara haft skåp i nästan en månad så det är väl en överdrift att säga att dom sparkar in ditt skåp varje vecka? Ta det inte som kritik jag bara undrar.

2011-09-13 @ 17:48:56
Postat av: hanna

oj,mitt namn ska stå där uppe.

2011-09-13 @ 17:49:24
Postat av: Anonym

busringningar är helt ärligt bara patetiska. speciellt då man har en dålig dag. men det är absolut ingenting som ska få trycka ner en, vad folk än säger i telefonen. det kallas avundsjuka. och att folk ropar ditt namn, visst till en början när folk håller på och är barnsliga så blir man jävligt less, men till slut när du gett upp hoppet om att bry dig om dom, slutat visa att du tagit åt dig av dom som säger grejer. och bara ignorerar de så kommer dom ge upp. gå förbi folk som stirrar, viskar osv utan något problem , då tycker dom inte det är roligt längre. låtsas som att dom inte finns i samma värld som du går runt i. låtsas att dom faktiskt inte ens existerar. låter tufft men det är precis så det går till. visar man att man bryr sig, de är oftast då som dom fortsätter eftersom dom lever på att få ner andra folk med taskiga grejer. såna är vissa männskor, och de är egt bara något man får leva med. men ignorerar du dom, låtsas att dom helt seriöst inte finns där. så kommer dom en dag tröttna. visst dom kommer kolla på dig, viska. det kommer gå skitsnack om dig runt kring dig. men dom kommer inte ge dig samma uppmärksamhet. sen att dom slösar sin tid på dig ta de bara positivt, även om de inte är några bra grejer dom gör och säger. så slösar dom sin tid på dig ärligt talat. dom hade kunnat göra vad som helst annat som är mkt vettigare och roligare men istället slösar dom tiden på dig. då har dom inte bättre för sig eller hur? och att folk visslar, tutar osv. fine de kan vara oerhört drygt ibland. men försök att bara ta de bra, ignorera dom med. men ta endå åt dig för dom tycker du är fin. så är det. + att alla människor blir dömda av någon nån gång så är det också och har alltid varit, finns nog ingen människa som aldrig blivit dömd på något sätt av någon. men se de såhär, dom dömer dig för grejer dom hört. men dom känner dig inte. har hört en jävla masa skit om dig jag med. men jag bryr mig inte,utan jag står istället upp för dig nu, och vill hellre att du ska förstå att man inte behöver deppa ihop pga såna här grejer. utan att om man tar de på ett bra sätt. och skiter i alla idioter. bara går runt och visar sin starka sida så orkar dom inte hålla på mer. och fine alla mår dåligt ibland, det gör dom. men det är inte okej att en i din ålder ska få känna sånt här. eller ja det är ingen oavsätt ålder som förtjänar sånt här. och därför är du stark anna. som faktiskt klarar av att stå upp för vad du tycker. och ta kritik. det är unikt. det är många som bara faller ihop direkt dom får kritik och känner sig nertrycka. men vågar man stå för vad man tycker så är man modig. och folk som kallar dig olika grejer som, ''patetisk'', ''hora'' och sådana onödiga grejer så är det bara ren avundsjuka. tro de eller ej. du är så otroligt jävla fin. och bara för du bryr dig om ditt utseénde så betyder de inte att du är äcklig,hora,patetisk. osv.. det är så jävla fult ärligt att folk kan gå runt och snacka så jävla mycket skit. sen när dom hör minsta lilla grej som snackas om dom. så blir dom så satans förstörda att dom ''inte pallar mer'' , ''mår piss'' och en jävla massa. jag menar vafan ska dom klaga på? dom behandlar ju andra så. och när de når fram till dom. då äre plötsligt fel och snacka skit? då är de bara falska rykten osv. men när dom sprider grejer, då stämmer de? rent av så jävla vidrigt sätt att bete sig på. därför är det riktigt onödigt att du ska må såhär pga såna människor när jag ärligt talat nästan är säker på att du faktiskt kan ignorera dom och stänga ute dom från världen du lever i. bara testa det en gång så ska du känna känslan. känslan av att le utan att behöva låtsas. och att dom sparkar in ditt skåp. det är bara idiotiskt. man ska aldrig döma en människa efter vad andra tycker om den personen. utan man ska ge en person chansen å visa vem den är för en och sen efter vad man tycker själv så kan man bilda en egen uppfattning tycker man då inte om personen så fine . det är en betyligt stor skillnad på att döma och inte känna. varför ska man hata någon bara för att ens kompisar gör det? bara för att dom inte tycker om den personen så ska man inte heller göra de? bara för något litet groll ligger mellan dom så ska jag inte va kompis med den personen? det är så vidrigt. så jävla vidrigt och behandla världen så. varför inte bara vara äkta? kom igen anna jag tror på dig. och vet att du klarar av att skita i alla idioter där ute. se upp på dig själv. du är vacker som du är! du behöver inte ändra dig för folk ska tycka om dig kom ihåg det! va bara dig själv så blir allt lättare!!

2011-09-13 @ 22:46:31
Postat av: demma

nej!

2011-09-14 @ 20:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0