hämtat ut paket

hemma en timmes joggingtur nu :)  ska plugga lite mattebajs och sedan ska jag ut igen hade jag tänkt.
hittade en kladdkaka i kylen (A)  tog en bit och nu har jag typ ångest :(  men jaaaa.


jaadu. springa är typ de tråkigaste som finns men :(

vad har jag gjort mer i dag då. vet att ni inte bryr er men wtf x]
jo! jag har varit å hämtat ut paket! :)  vettef*n va de är för nått men ;)



ni ska få se sedan va de var i dom 2 paketen ;)
hihihih hemlighetsfulla flicka
men vi höres nu ska jag plugga bajsmatte see you soon




Kommentarer
Postat av: Vilma

jadu att jogga är fan de tråkigaste som finns, hatar de speciellt när de är mörkt ute..<3



saknar dej vännen måste trffa dej snart gummsan;*<3

2011-09-16 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0