Death is a promise, life is a fu**ing lie

tjeeenare manneeeen! ;)

först så vill jag tacka för kommenteren jag fick i förra inlägget, det gav mig ett gott skratt :D

"Kolla vad dom skriver om dig.
Så rätt.
Jävla feta kossa som har bombshells.
Och raggar på alla men ingen gilar dig.
BITCH"

akeey..
jag är inte fet- bara lite fluffig ;)
kossa är jag inte- har aldrig ätit gräs :PpPp
bombshells- vet jag inte ens vad det är :(
raggar på andra- ja vadå ska jag ragga på mig själv eller hur tänkte du nu? ;)
ingen gilar mig?- du, det stavas GILLAR.
och visst, vissa gillar mig och vissa inte. men så är ju livet? o.O right? :D

BITCH?
- Babe
          I
             Total 
                   Control of
               Her life

så, tack så mke för din kommentar..hoppas du förstår att du bara skämmer ut dig själv?

Iaf så har jag varit med isabella idag :)  och hennes komis Moa var också med.
Har aldrig träffat Moa förut men hon var en snäll och glad tjej,  inte alls blyg! :D
bilderna kommer upp i nästa inlägg KJL! ♥
pussar till alla och Sören-torsten


Kommentarer
Postat av: H

Anna du är ju så himla bra! du äger ju ut alla. :D så himla bra du ää asså

2011-09-29 @ 18:37:29
Postat av: Anna

haha tack ;) men nästa gång du kommenterar får du gärna skriva HELA ditt namn så jag vet vem du är! :)

2011-10-01 @ 11:08:35
URL: http://littlelovely.blogg.se/
Postat av: Anna

haha tack ;) men nästa gång du kommenterar får du gärna skriva HELA ditt namn så jag vet vem du är! :)

2011-10-01 @ 11:09:37
URL: http://littlelovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0