Bilder från Stockholm♥ DEL 4 GRÖNAN!

När vi skulle sova en kväll. så berättade jag för antonia, om freddy. från a nightmare on elm street.
hon vart typ rädd :P för hon har aldrig sett filmen. dagen efter åkte vi till grönan. känndes ju nästan som ett måse när man åker te stockholm. men iaf, gissa vem vi träffade i spökhuset?!  FREDDY!!!
omg vi höll på att dö...ärligt. Han som spelade freddy förstod att vi va rädda för han, så han började driva med oss, och sprang och jagade oss runt på hela grönan omgådet!!  ;O  UTANFÖR SPÖKHUSET! 
vi skrek inte lite..och sprang typ allt vi hade. mitt hjärta höll på att gå ur led!


a sedan käkade vi...muuums fett!  :D


<---antonia   <---jag   randoms -->

Jag och antonia åkte allt utom barn-frittfall |。◕‿‿­­­­◕。|
.... vi åkte stora istället åsså köpte vi glass! hihi
och mitten på dan, träffade vi 2 as söta och snälla killar i våran ålder. (en var nått år äldre men)
fast det ska jag inte berätta mer om i fall att mina föräldrar skulle kolla min blogg :P
privat ska va privat.

här kommer tre låtar som spelades HELA TIDEN i stockholm.
the voice måste va världens bästa radiokanal?  spelar bara azm låtar hela tiden och dom snackar typ aldrig!
bara spelar låt efter låt! och det är ingen dålig musik hlr! dom spelar typ david guetta och sådan shiiiet♥! :D
den här låten spelades 24/7 kjl
den här låten spelades hela tiden bla när vi åkte pop express

den här låten spelades ofta på kvällen

SÅ JAA NI SER!!  INTE DÅLIG MUSIK INTE! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0