Väljer oliver framför godis

sitter här och äter oliver just nu, sjukt gott. det är extra stora, gröna oliver.
MUMS!
har spelat match idag btw, och vi spelade as bra!
3-1 mot röbäck ;D  och jag stod i mål.
efter matchen åkte jag och mammi på ICA och köpte lördagsgodis som jag längtat efter hela dagen.
har varit 7kt godis-sugen, vilket är väldigt olikt mig (äter nästan aldrig godis)
men inne på ICA ångrade jag mig och ville ha oliver istället. så jag köpte både godis och oliver.
oliverna, som var i en stor burk, är snart slut och godispåsen är orörd :/
vet inte ritigt vars jag vill komma med detta inlägg, bra att jag väljer oliver före godis x]

när vi var till frankrie, italien, monaco å dedär, så åt jag oliver HELA tiden.
köpte med mig små burar och hade i handväskan, käkade på stranden, tåget, i badet,
lägenheten, påväg till och från affären osv osv.. åt en jädrarns massa oliver ;)

här är en bild från fredagsmarknaden i antibet. oliiiver♥

oliver så långt man såg!
gröna oliver, svarta oliver, oliver med/utan tjärna, oliver med vitlök innuti, oliver med chilli, osv..

och oliver är dessutom mycket nyttigare än godis, OCH bättre för tänderna.
hittar ingen anledning till att äta godis om man tycker något annat är godare.

hejhopp nu ska jag gå ner och dricka vatten sedan duscha! ;**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0