nytt te som ska få mig att bli sömnig!




köpte ett nytt te idag, igen!
teet ska få mig att bli trött och somna lättare.
dom som känner mig vet att jag ofta har svårt att somna på kvällarna
så jag hoppas att teet hjälper!
jag gillar märket YOGI TEA och har MASSOR av te från det märket. det är gott och inte allt för dyrt
om man gillar choklad så har dom ett choklad te, det finns rosente, lotus, lavendel, women's tea, women's energy, men's tea och mycket mycket mera!
det är ett bra farsdag/morsdag's present-tipps!
eller julklapps tipps om man vill..
jag köpte mitt te på en Life hälsokostbutik (den i kungspassagen, umeå)
men teet finns även att köpa på ICA  :)
det är jätte gott och det finns ett te för alla smaker och tillfällen.
så kolla på tehyllorna nästa gång du går in på ICA,
eller i en hälsokostbutik (där finns det fler smaker att välja mällan)
minns inte hur mycket det kostade, men runt 70kr gissar jag på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0