Nya joggingbyxxor

oja
har fått nya joggingbyxxor av mammi♥
 börjar bli lite kallt med shorts huh?
så nu har jag sådanna där långa, tighta, saker HAHA x]  inget misstolk nejnej
så efter middagen så blir det att fara ut och springa, SKÖNT!

har träffat alex en snabbis också, skulle egentligen bara hämta
min väska som jag glömde hos honom igår. trevligt att jag glömde min väska där så jag hade inget smink eller något sedan, tur att jag fick låna mammis! ;D höhö
man ska inte ha alla sina ägodelar i EN väska. det är något jag lärt mig nu kjl.
tänkte dela en azm låt btw! så sjukt bra. OCH man blir lugn av den, iaf jag.


LOVE.

Kommentarer
Postat av: sarah

tycket exakt som dig ...gillar oxå hennes kvinnliga kurvor :)

joo jag gillar VISSA av hennes låtar inte alla

2011-11-14 @ 21:32:38
URL: http://sarahmatti.blogg.se/
Postat av: ella i din klass

Galet bra låt!

2011-11-15 @ 11:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0