moroccan oil from London!


Nu har jag fått hem mina 2oljor från London! :)
det är oljor som vårdar håret och är bra mot slitna toppar.
efterssom jag har löshår så blir mitt hår jätte jätte slitet!
får torrt hår och måste använda balsam i hela håret osv osv..
MEN den här oljan gör håret glansigt, "näringsrikt" och man får inte lika slitna toppar.
många kändisar använder tydligen också oljan! :D 
blandannat lady gaga, maria montazami och taylor lautner använder Moroccan Oil

  • Rik på vitaminer, antioxidanter och protein
  • Stärkande och vårdande för håret
  • Minskar fönings- och stylingtiden
  • Eliminerar frissighet
  • Skyddar håret i förorenade miljöer
  • Ger håret en fantastisk glans
  • Luktar friskt

Produkten finns tyvärr inte i sverige ännu :(
men man kan beställa hem den från internet såklart, men då kostar ju frakt och de.
den är jätte lätt att använda. man häller ut lite i handen, gnuggar händerna mot varandra och sedan 
stryker man ut oljan i hårtopparna! :) lätt som en plätt!

gör som jag och beställ oljan HÄR!
eller så kan ni bara ta en titt på deras videos och bilder genom att klicka HÄR!


Kommentarer
Postat av: Julia<3

Jag skulle vilja läsa mer av typ din dag sen så skulle de va kul med lite bilder på dig och dina vänner<3 puss<3

2011-11-05 @ 19:12:04
URL: http://seejhej.blogg.se/
Postat av: snopparne

NEJ

2011-11-06 @ 02:00:12
Postat av: sophey

sv: jo, visst det kan du göra ^^

2011-11-06 @ 08:29:45
URL: http://sophhhiesmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns i Sverige.. Lyko.se och där är frakten 29 kr, och det finns hos frisörer.

2011-11-09 @ 16:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0