mobil bloggar från solariet♥

tjobreeee♥
ligger just nu i solariet, vet, det är inte bra att sola. så detta är sista gången!

det tar ändå ca 4solningar innan man börjar få lite färg. och det är ganska dyrt att sola. 40kr för 14 minuter eller 60kr för 20 minuter, jag brukar sola i 20 min + jag brukar köpa en cola light (10kr) och speciell solkräm för solarium-solning. (30kr) det är 100kr för varje gång man solar.
  och enligt SunTan (där jag solar) så ska man sola varannan dag för att få en snygg bränna. alltså blir det 400kr varje vecka. och ibland solar jag två dagar i rad, och då blir det 500kr i veckan!! ;O ...och jag tänker INTE slösa bort lika mke pengar på att sola, som jag gjorde förra vintern. men jag vart ju brun också. var brunare i vintras än i somras :P huihuii
och dessutom är jag jätte rädd att få hudcanser.
när jag väl ligger i solariet så intalar jag mig att inget häner, för jätte många småtjejer solade förut och nästan ingen fick hudcanser. kissie tex, hon solade varje dag i flera månader och har inte hudcanser?
men risken finns ju.

det är 11min kvar på min soltid, så jag ska ligga här och steka ett tag till.
ganska nice btw att det är en skön kudde och radio i solariet. brukar i vanliga fall sola stå-solarium för att slippa "svett pölen" man annars ligger i tillslut HAHA äckligt :')
jag anser även att stå-solarium är mycket mer hygieniskt. hur kul skulle det vara om en gubbe, typ uteliggare, legat och solat helnaken och sedan kommer man och lägger sig där, och han har inte rengjort solariet efter sig! ;O jag brukar alltid rengöra innan jag använder solariet, för säkerhets-skull, men ändå. det är väl bara typ lite tvål och vatten man rengör med? det tar ju inte bort ALLT?

haha jaa, det är sådant här jag ligger och funderar över när jag solar x]

egentligen
är fötter det äkligaste som finns.

är sugen på att dra ut och jogga sedan också, och duscha efter det!
man luktar "solarium" annars.. och om jag far ut å springer så måste jag ju ändå duscha.
och efter det ska jag träffa min underbara pojkvän. saknat honom jätte mycket under veckan jag var sjuk.

min soltid slutar om 7min så jag ska lägga undan mobilen nu!
pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0