Gymmet med Olli♥

hej bajs,idag var jag och gymmade. har inte så mycket att säga. ett gym är ett gym.
för att få resultat måste man både träna muskler och kondition. så det blir att dra ut å springa i morron igen!
funderar på att köpa ett löpband till vintern. orkar inte vara ute och spribga när det är kallt och snö.
skulle vara skit snyggt med ett rosa springband. typiskt mig? ;)


känns skönt att äntligen träna nu igen.
hade träningsuppehåll hela veckan efterssom jag var sjuk :/
♦♦♦
här är en video från när jag var på gymmet förra gånen! :)
fast då var jag där med Olivia

                       
                              Jag- nej nu ska vi gå ut å fortsätta träna
                              olivia- gymmaaa :D   
                          hahahahah asså omg älskar dig olivia, du är allti så galet kulig♥                                         

Kommentarer
Postat av: Daniela Berg

Sv; norrlänningar är grymmast! Nej jag är inte från Norrland men skulle vilja ;) Haha kram, Daniela

2011-11-12 @ 23:58:02
URL: http://danielabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0