everybody look at me i'm the one you want to be


har jusst kommit hem från en skön springtur<3 kan ju behövas med tanke på hur fet jag blivit HAHA!  ;)
kommer iaf att bli välldigt dålig uppdatering på bloggen nu några dagar frammöver efterssom
jag har ett sår i tarmarna som blöder JÄTTTE MYCKET. Så blir sjukhuset i morgon buhu tänk om jag dör!?
mår illa av att bara tänka på att det rinner runnt massa blod i min mage just nu.. 
men ska sedan sedan fara och bada med min fina kompis Lisa (om jag får bada för doktorn..ska fråga)

minns ni Lisa???

Någon som hört dessies låt btw?  jag har ;)
tkr den är rätt så bra...men både kissies och dessies låtar är fett ego
typiskt bloggare??  hmmm.. ;)


Kommentarer
Postat av: vanja

Vill du ha hjälp med en ny header?

Eller frågade du bara om jag hade gjort min header själv, för att du tyckte att den va ful?:) Eller du kanske bara undra, haha xD

2011-06-21 @ 12:26:34
URL: http://solvanjaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0