Sötnöt♥

♥grymmt pepp man blir av komplimanger♥

när jag satt på bussen påväg hem från stan,
var det en tjej som glodde på mig så mycket att jag nästan vart irriterad!
när jag kom hem, upptäclte jag att vi var vänner på facebook,
så jag skickade ett medd..



hihi sötnöt ^^

nu vare ju faktiskt så att jag visste vem killen var efterssom vi smsat lite med varandra förut,
men jag har aldrig vågat träffa honom.

Men när jag såg han på bussen sa jag åt mig själv på skarpen å gick å satte mig me han å börja snacka! ;D
både jag å han pratade värsta mke å skrattade x] övriga bussåkare måste ha tröttnat på oss HAHA!
han är jättegullig btw ^^

...men visst krävs det kanske lite mod för att gå och sätta sig med en söt kille på bussen?
som man dessutom aldrig vågat träffa för att det kännts för pirrigt


Kommentarer
Postat av: Antonia

Åhh anna, vill vara som du ju :( Vågar aldrig göra något, ivet blir så mycket enklare (och ROLIGARE) när jag är med dig :') Men hur mycket kostare att sola solarium? har frågat typ 100359938299346 gånger!! haha <33

2011-12-17 @ 20:36:13
URL: http://llaannttoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0