BYTER BLOGG TILL DEVOTE PÅ MÅNDAG!!!

Moshi Moshi ^^
byter till devote för det är typ lättare, snyggare å bättre :P
(och för att lisa sa att jag kulle göra de)  ;)

www.annaxelsson.devote.se

är sjukt less på mitt bloggnamn, fattar inte hur jag kom fram till att heta littlelovely!
efterssom att jag bytt nu så kommer jag nog å tappa massa läsare så FML
Kommer att fortsätta blogga här tills MÅNDAG iaf
sedan byter jag till min blogg på devote!

kommer ha kvar denhär bloggen ifall jag ångrar mig igen och vill komma tillbaka till blogg.se

har gjort ett inlägg redan nu, men ska börja blogga där ordentligt på MÅNDAG!

www.annaxelsson.devote.se


Kommentarer
Postat av: Sandra

Javisst lägger till dig nu =) säg till när du har lagt till mig :)

2011-12-15 @ 17:55:13
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: MATILDA

sv: visst :)

2011-12-15 @ 20:35:15
URL: http://matildaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0