Framme i monaco♥


moshi moshi! ♥

Jag har INTE med mig datorn till monaco,
därför har jag gjort några todsinställda inlägg ist! :D
Ni får alltså bilder och sådant när jag kommit hem.

Kommer sakna Sh***i så jag dör typ! :(
Han är min underbaraste nalleh..tänk er en gråtande bebis som är ifrån sin nalle!
så känner jag mig :( Saknar dig älskling!
aja, blir väl bad och sol på stranden nu ist, hoppas ni alla har det trevligt i skolan! hehehehe ;)
Flyget gick klockan sju på morronen, i dag. så jag är nog framme i lägenheten när ni läser dethär.
Visste ni att...man får bara bo i monaco om man har MINST 6milioner på kontot!

Tänkte också tippsa er om min favoriiiiit parfym som jusst tog slut (sadface)
den heter Vanilla och det är Alyssa Ashley som gjort parfymen.
del luktar 7kt gott!  typ vanilj/bullar! :D
MEN DET ÄR JU OCKSÅ KUL OM INTE ALLA KÖPER LIKADAN NU BARA FÖR ATT JAG SA DET -.-


Kommentarer
Postat av: Vilmisen<3

kmr sakna dejj!!;*<3

2011-08-22 @ 14:56:02
Postat av: hahaha

hahahaha ja för du är ju verkligen den enda som har den parfymen..

2011-08-22 @ 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0