Har du koll på vad som händer nu? när barnen säljer knark

knarket smittar och sprider sig som feber....va glad att du lever.
en drog förbjuds men imorron kommer en ny, okänd, ej förbjuden..
alla blundar för sanningen. så äre.
Jag vet många i min ålder här i umeå, som tagit droger osv...
det är något som händer, någon som dör, HELA TIDEN. känns det värt lixom?
att dö pga grupptryck? 
..knappast
vissa lever för att langa in nya preparat till landet, haha snacka om low life


haha vrf började jag snacka om knark för? o.O
...jag har varit å tagit en gardasil-spruta i dag.
Mot livmoderhalscanser om de va nån som undrade :P 
jaa..vad kan jag mer säga förutom att matte är tråkigt och det är
totalt j*vla omöjjligt att hitta ett par UGGS i år?! blir ju sur :(
idag var jag med Linn...höhöh fett skön cheey när vi skulle ta ut pengar..

                     

                        ps. älskar Linn. Vi kan kalla varandra massa fult. sänstan säga vad som helst, men ingen blir
                                sur, hon vet att jag älskar henne, jag vet att hon älskar mig ;)  you and i<3
                       
                                                  ahah ahw gammal bild :))))

Kommentarer
Postat av: nicco

sv: klart jag kommer på ditt och sören-torstens bröllop! :D<3

2011-09-29 @ 16:51:38
URL: http://niccolinah.blogg.se/
Postat av: ebba

jag var en av dom som var på bussen på torsdan. jag sa att jag läste din blogg hihii. jag hadeen blå adidas jacka. hare bra( jättebra blogg )♥

2011-09-29 @ 18:52:31
URL: http://allanordarsparadis.blogg.se/
Postat av: n

http://uggsinfashion.com/



beställ bara uggs härifrån, om de är svårt och hitta hjärtat:)<3

2011-09-30 @ 02:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0