What we dream, it's all that matters

Dagen i bilder♥






sedan åkte vi hem till marcus och flummade sönder x]
tyvärr har jag inga bilder från det. haha de sluta me att philip låg på mina
ben och halvsov? haha trötta kjl♥
marcus bar runt mig på hans axel å kittlade mig o.O
haha biff? ;)
åsså hittade vi världens äckligaste app till deras iphones..börja tp gråta asså ärligt så läskigt vare :'(
HAHAH hade sjuuuuukt kul! x}
så imorron blire ännu bettre! :) först ska jag träffa lisa, sedan ska jag va me älsklingen efter middagen
(om jag hinner..) 

         
                        
                     gammal låt jag vet...men ursäkta, såg inte "bäst före" datumet...  -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0