Svar på tal!

"HAHAHHAHAHA. DU SUGER. DET STAVAS INTE IGENTLIGEN. DET STAVAS "EGENTLIGEN". PS. SNYGGT FACE. ELLER?FYFAN"

för det första..
haha jag vet att jag stavar som en invandrare x] men so what? huvudsaken är att ni förstår mig!;D
för de andra så är det sjukt fegt att kommentera från "anonym" . om man kommenterar som anonym visar ju det klart och tydligt att man inte vågar stå för sin kommentar, ellerhur? 
och för det tredje så förstår jag inte vilket "face" du menar. om du menade att harriet var ful så kan jag säga att jag inte håller med. både harriet och skådespelaren var snygga tycker JAG ^^
 och för det fjärde..

lär dig att klicka CAPS LOCK OFF ;)

så ha en bra dag!
du ger mig högre statistik på bloggen.
tack för det, kära anonyma läsare!♥


Kommentarer
Postat av: Antonia

hej söt!

Är du säker på att du skickat ett sms? För har inte fått något, men det är andra som har sagt att de skickat när det inte kommit fram... min mobil är väl cp eller något! ;) Hahah, men du kan ju testa att skicka om ;** PUSS!! <3

2011-10-21 @ 11:03:22
URL: http://llaannttoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0