Sur -.-




 blir så förbannad för nuförtiden får man säga vad som helst i reklamer?!
man får säga vad man vill...förutom köp knark å cigg?

som nu, vart värsta as glad när jag såg att om man köper ett packet libresse
så får man 100kr att handla för på Nelly.com! :D  
jag blev västa glad å ba yeees nu lönar det sig att ha mens,
men NÄÄ. man måste FÖRST handla för minnst 500kr?!
så jag rev sönder rabattkortet och kastade ner småbitarna från balkongen -.-
FML

i reklamen säger dom:
köp ett paket libresse och få 100kr att handla för på nelly.com! :D

men igentligen är det:
köp ett paket jobbiga bindor och du måste handla för minnst
500kr på nelly.com, gör du det får du 100kr till att handla för...


och en till sak som jag tänkt på. har sett att det har kommit tuggummin som ska göra så man blir
snyggare, aktivare och mer fokuserad.
lixom...det är tuggummin? allt man blir är fet och speedad?

har faktiskt testat både "beauty" och "focus"
beauty innhåller någon vitamin som är bra för huden?
men tuggummit vart knallgult, (vilket såg lite äckligt ut)
det smakade frukt men inte vart jag snyggare för det :(
focus smakade tandkräm (mint) men jag blev inte alls mer fokuserad, ba irriterad på mintsmaken -.-
har inte provat active än, kommer inte att hända heller. slösade 80kr på att bli lurad? var det värt?....tvek




Kommentarer
Postat av: nicco

har lilla anna pms? :$

2011-10-06 @ 00:14:28
URL: http://niccolinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0