Pippitröjjan+läder-arm-lappen= ????

Hittade just denna kofta inne på Rut m.fl
är ett stort fan av pippitröjjorna och har 2 stycken pippikoftor. en nyare och en som jag ärvt av min faster, en riktig pippitröjja ;)  men jag tycer inte alls om den nya kombinationen pippitröjja+läder
nivet, på vissa tröjjot och koftor har man sytt dit en läderlapp på armbågarna.
det är snyggt på vissa koftor/tjöjjor.
men INTE på pippitröjjor tycer JAG!

Rut m.fl. Pippi Patch Jumper Blue/Red Comb på Bubbleroom.seRut m.fl. Pippi Patch Jumper Blue/Red Comb på Bubbleroom.se
jag har många koftor med läderlappar på armbågarna, men kommer absolut inte att köpa någon pippitröjja med läder :( jag tycker det är så mycket finare utan!

vad tycker ni?
är den nya trenden pippitröjja+läderlapp snyggt?

om ni gillar pippikoftan med läderlappar på armbågarna så finns den att köpa på rut m.fl eller på bubbleroom.com för 299kr!

Kommentarer
Postat av: nicco

det är en sån jag har :pPPppPppPp

2011-10-30 @ 23:42:16
URL: http://niccolinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0