perfekt nyårs-smycke?

♥sitter och klickar hem olika saker från internet idag,
blandannat ett par skor och en skit fin tröjja! ;D
(visar dom sedan när jag fått hem dom)

är just nu inne på cocoo och hittade denhär ringen!
helt perfekt att ha på nyår!
efterssom att den är ganska stor och "blingig" så räcker det med att bara ha en
svart vanlig klänning till? ringen gör stor den av outfiten.
jag kommer nog att köpa ringen efterssom den är sjukt fin och lite udda!


visst är den fin!
klicka HÄR för att komma till hemsidan/länk till ringen
självklart får alla som vill köpa den, blir inte sur om någon "härmar" mig med ringen :PpPp
Otroligt läcker ring i en annorlunda design♥


Kommentarer
Postat av: nicco

sv: hahahah jo, jag köpte den på rut mfl. och den har läder :PPpPPppPp

2011-10-31 @ 12:26:27
URL: http://niccolinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0