p12 disco, va jag där? Nixx!

moshi moshi! ^^

har nyss vaknat. själv så är jag mycket förvånad över att jag redan är vaken.
i vanliga fall brukar jag sova till runt 12.30, 13.00 ?!
har ont överallt. känns som att jag tillbringat hela mitt liv ute i ett tält.
känns som att ryggen & nacken är helt sönder! :(
har träningsvärk i armarna, benen, magen, rumpan och ryggen.
haha tänk om jag blir värsta biff I RYGGEN?!  hur kul är det lixom?! ;(


hahahah ;)

igår var jag med marcus och philip. orkade inte fara på nå disco bajs.. var så mke roligare att va me dom.
när jag sedan skulle dra hem på kvällen, vågade jag inte åka hem själv i mörkret :P
är jätte rädd att det ska komma nån äckelgubbe eller ba nån bil me massa killar i som börjar tuta å hålla på..
så mina underbara älsklingar marcus å philip följde mig HELA VÄGEN HEM för att setill att jag kom hem osv.
DET, DET är ordentliga killar! 

trotts de fick pappa en tveksam, smått arg blick såfort jag kom in genom dörren.
"MOPPE KILLAR ANNA?!"  
han sa inget, men till och med en sten hade kunnat förstå att han tänkte så..
:/
ska iaf träffa dom idag igen! :D  lovade dom det igår kväll♥
så jag ska nog inte ut till nått disco ikväll heller.
det blir att chilla med Marcus och Philip istället.

Nu ska jag gå ner och käka våfflor till frukost ^^
gullig mammi man har♥

Puss ses snart!<3


Kommentarer
Postat av: Antonia

JA!! HAN HAR ÅKT UUUUT :'((((

2011-10-01 @ 10:55:37
URL: http://llaannttoos.blogg.se/
Postat av: nicco

sv: ja det var jag c:

kan berätta vad som hände sen typ, vill inte att folk läser :p

2011-10-01 @ 13:32:34
URL: http://niccolinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0