Ung utan pung (teater)

hej bajs idag kom teatergruppen "ung utan pung" till min(?) skola.
var inte alls pepp på teater. det man gör i skolan brukar aldri va speciellt kul :/
MEN! till min förvåning, teatern var AS BRA!
länge sedan jag skrattade så mycket.
igentligen skrattade jag åt mitt eget beteende, efterssom teatern handlade om unga på internet, i en rolig verson! ;D typ att man ska va försiktig osv, nu får jag det att låta tråkigt men den var JÄTTE ROLIG!!

favoritdelarna i teatern var TANTERNA, KNIVEN, BLOGGEN...dom som sett teatern fattar vad jag menar.
om din skola INTE sett Ung utan pung, tycker jag att ni ska se den. REKOMENDERAS!

min största förebild...HARRIET<3

hehheheh som sagt, teatern var jätte bra! ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHA. DU SUGER. DET STAVAS INTE IGENTLIGEN. DET STAVAS "EGENTLIGEN". PS. SNYGGT FACE. ELLER?FYFAN

2011-10-19 @ 20:13:38
Postat av: Hanna

Hahah den va sjuuuuuukt bra!!!!!!

2011-10-20 @ 15:16:37
Postat av: Hanna

Hahah den va sjuuuuuukt bra!!!!!!

2011-10-20 @ 15:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0