gele♥


jag har lagt till en ny kategori som heter Nails♥
under den kategorin kommer ni kunna hitta alla nageljobb jag gjort :)  förhoppningsvis blir ni också inspererade till att prova någonting eget! ;)

har varit och fixat naglarna! ;D  eller jaa, dom är NÄSTAN klara.
så där kommer en snabb otydlig bild på hur dom kommer se ut på ett ungefär ;)

idag är jag sjuk förövrigt. så det blir att bara plugga hela dagen och kanske se några barbiefilmer?
har fixxat hem ALLA barbiefilmerna! ;D nicenicenice
antar att det kommer att bli helt okej uppdatering under dagen efterssom jag bara sitter hemma och sjukar.
ska bla visa vad jag köpte när jag var på stan igår...
ska gå ner och äta en macka nue, i min rosa grisdräckt som pappa kallar den HAHA
onepice


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker det är kul att desgina mina naglar! besök gärna min blogg och check it! (:

2011-11-26 @ 19:56:58
URL: http://hatarost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0