you just need me

jag spelar innebandy som nog alla vet (?) och i helgen är vi med i 
norrlandsmästerskapen 2011!!!  wiii :)
så därför har jag inte kunnat blogga så mycket. ja vaknar tidigt, matcher hela dagen,
kommer hem runt 23,30 (?) duschar, går å lägger mig, sover..typ :P
så det finns ingen tid över till datorn..

Iaf så har det gått bajs, vi var as peppade osv åsså förlorade vi mot h-sund 2 gånger?! o.O
lixom det GÅR BARA INTE?!
dom var 97or hela laget och vi var blandade,
dom har spelat flera matcher och dehär är våra första för iår..
och det skiljde bara ett mål båda matcherna så vi äger ändå ut dom osv. osv. ;)

heheh men jaa nu vet ni varför jag inte bloggat♥
random bild från igår.

"We all carry these things inside that no one else can see,
They hold us down like anchors, they drown us out at sea.
I look up to the sky, it may be nothing there to see.
But if i don't belive in him, why would he belive in me?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0