BAJS ÄR BRUNT

är väl inte så JÄTTE pepp på middag hemma hos petterssons nu.
allmännt opepp på allt idag, vill ba sooova >.< HAHA
har iaf varit me linn idag, skönt att träffa någon som man kan vara helt tysst med,
utan att det känns ett dugg konstit eller pinsamt. vi brännde massa pengar på onödiga saker, va på stan en snabbis, solade osv! lite sjukt är det ju att jag var brunare i vintras, än vad jag varit på hela sommaren.
inte ens efter frankrike resan var jag lika brun som i vintras. skulle va rätt så intressant att ta reda
på hur mycket pengar jag slösat på skolarium..hm..det tåls ju att tänka lite på? ;)


-kissie varning-
bajs är brunt btw, det säger Linn iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0