202 unika besökare igår :O


känns som att det inte alls stämmer, men de göre!
202 UNIKA besökare i går! 631 sidovisningar
det är alltid kul att siffrorna stiger, men samtidigt lite läskigt...ni får veta massor om mig
men jag vet INGET om er, vikka är ni som läser min blogg? och varför...?
HAHA jaa så kan man ju fundera ibland:)

men iaf så har jag har STOR beslutsångest.
hade lovat Lisa att vi skulle ses i dag,
men isabella vill också va med mig,
OCH philip, OCH hugo, OCH nils, OOOCH simon! o.O
hatar att välja:( Det blir orättvist hur man än gör det.
men tror jag ska va me lisa å philip...för jag ska ändå träffa isabella i morron.
vi ses VARJE måndag för att plugga, göra läxorna, fika å flumma gaalet♥

fast igentligen hade jag lovat simon för redan en vacka sedan. han får nämligen sin
nya lägenhet idag! :)  storpöjken flyttar hemifrån!!♥ de är serri stort.. o.O

You Me At Six- Bite My Tongue ft. Oliver Sykes

                                  
oliver sykes, som alla vet att jag älskar? ;)  har gjort ett litet projekt med You me at Six. låten heter Bite my tounge och Kan vara det bästa jag hört på länge! Så awesome så jag inte vet vad jag ska göra!?
springa runt i en fontän dansande, ställa mig på ett hustak och sjunga med i texten, skriva ner hela låten på armen eller bara dö av käärlek?!   ....ska städa rummet nu :(  PUSS
                        
                                          
                                            yeah vi ume bor är tyffa! ;)  Like a baws!


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv:ahhah men du var helt okej på att klippa ut bilder, nästan så jag gick på det vännen;)<3

2011-10-02 @ 18:13:13
URL: http://allbyemma.devote.se
Postat av: Antonia

Hahaha! Typiskt dig att få en kajal penna till ett graviditetstest! hahahahah :D

2011-10-02 @ 21:01:48
URL: http://llaannttoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0