mobil bloggar, är ute och springer!

♥tjobreeee<3
är ute och springer just nu!

skönt att träna igen, tränade inte på hela veckan efterssom jag var sjuk :(
har iaf sprungit från mig (umedalen) och ner till stan!
lite stolt efterssom det tar 20min ner till stan MED BUSS.  huihuhui
så jag sitter hääär just nu. ska nog jogga över till teg en sväng och sedan hem igen.
en lagom runda, men det har typ tagit 25min ändå. inte så konstigt för det är långt hem härifrån.
sitter just nu på en bänk vid älven och vilar knäet lite. får lätt ont i knäet när jag springer,
beror nog på att jag växer eller något? hmh..

det kommer nog inte att bli så jätte bra uppdatering sedan.
ska träffa älsklingen och kommer inte orka uppdatera därifrån.
kanske när jag kommer hem eventuellt. vi får se! :)


bild jag tog påväg ner till stan...
och detta är vad jag lyssnar på när jag springer:



                                     
                               

                           nu ska jag jogga över till teg och sedan hem igen, ta en dusch och sedan
                                   ska jag möta upp alex. blir nog ingen uppdatering innan ikv KANSKE.
                                  funkar btw ganska bra att mobilblogga! :) kommer göra det oftare
                            

Kommentarer
Postat av: sarah

svar: jag kommer att ha den i ett brölopp ,det är snart :)

men vet inte kanse jag tar på mig den i nyår , eller en annan

2011-11-13 @ 12:32:26
URL: http://sarahmatti.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ofta man kan bädda in videoklipp när man mobilbloggar?;O

2011-11-14 @ 07:06:44
URL: http://www.matildajonssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0