DAGEN I BILDER, Linn fyller år! (iphonekvalla på alla bilder)

Linn Pettersson....min bästa vän sedan nio (och ett halvt) år tillbaka.
hon fyller år idag!!
-har varit fjorton år i snart en halvtimma men känner inte någon jävla skillnad alls- 

HAHAHAH gumman :')
först bjöd jag Linn på fika inne på waynes. jag beställde en chailatte och en mini, vanilj-macaron
det var lite kul att man fick....ja vad det nu är :P  ett fint mönster i sin chailattekopp!
chailatte smakar "JULAFTON" enligt mig



jag hade en jätte rolig dag. När vi var inne på MAX kom en hel teatergrupp med massa utklädda vuxna som skulle käka hamburgare! HAHAHAHA jag frågade om jag fick fota några och det fick jag x] 
lägger upp dom bilderna i morron!


fler bilder finns på Linns blogg!
http://www.linnpetterssons.devote.se/


Kommentarer
Postat av: MIRA(L)

hihi okej, Jag ska kolla upp den dära låten. har inte så många bra låtar jag lyssnar på så tack för tipset. Kram!<3

2011-11-27 @ 14:04:27
URL: http://flooweers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0