bullfita och glögg♥




har nyss fikat saffransbullar, pepparkakor och druckit glögg! ;D
tror att mammi börjar va sugen på jul, vad tror ni? ;)
de va galet gott me glögg♥
ska äta pappas berömada chiligryta sedan ikv, han har hålllit på å göra den hela dagen!
det är värt tiden för den är jätte god. jag älskar stark mat och använder chilisås till allt.
okej allt utom kräm och nyponsoppa :P det är inte så gott att ha chilisås till, jag har faktiskt testat >.<
efter det blir det att sitta lääänge i bastun och knapra i sig "pringles super hot and sour cream"
mysig kväll kan jag lova!

             

Kommentarer
Postat av: Anonym

fetto

2011-11-07 @ 07:52:58
Postat av: Anna (L)

haha jadå x]

kort, tjock och stolt över de! ;)

som nalle puh

2011-11-07 @ 18:02:58
URL: http://littlelovely.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

jag var 14 eller 15 :)

2011-11-08 @ 13:12:08
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: emelie svensson

shit vad gott de där ser ut!



svar: ååh så mysigt! verkligen glad för din skull, alla borde va så glada som man är när man är kär :)

nej, som sagt jag har inga spår av killar i bloggen utan håller de än så länge till mitt privat liv eftersom det inte har blivit något seriöst än, men om jag ska vara helt ärlig så finns de en kille som är såå jävla bra och gör mig så jääävla glad, så jag är också jävligt glad :D life is good!

2011-11-08 @ 16:03:24
URL: http://emeliiiesvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0