vill du ligga med mig då, om sanningen ska fram, vill du ligga med mig, vill du....



tjenaree!
När ni läser dethär är jag framme i monaco.
fu! ;)
Det var många som inte trodde på att jag skulle skaffa burka...
MEN  DET SKA JAG!!!!

Jag är nämligen tsm med en turk och då tvingar hans familj mig att ha burka.
men det gör inget för mig. älskar honom så mycket att det spelar ingen roll om jag måste ha burka.


.....fast näh. det enda jag skaffat är en ny kofta och lite mer pengar inför resan i morgon! :D

..och jag är INTE tsm med en turk. sorry sorry :) HAHA!

har inte heller färgat håret lila ^.^ bara mörkare.
bilder kommer kanske sedan ;)
det vart iaf mket mket mörkare än jag tänkt mig -.-
ser svarthårig ut! :(  ..nu har jag samma hårfärg som älsklingen typ.


Puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0