andra dagen på sommarlovet så...


tjena alla!  ♥
vid det här laget har jag säkert varit inne i alla monacos butiker,
druckit cola light på alla uteserveringar,
sprungit runt på stranden och blivit jagad av jätte kakor,
klättrat i minst 7 palmer, gift mig med 2 olika kändisar
 och klagat på värmen några gåner! :D
det ska vara runt 30-35 grader hela veckan och jag tål verkligen inte värme:P

tänkte lägga upp lite bilder som jag inte lagt in på bloggen än! :D
dethär är från andra dagen på sommarlovet. Jag, Emma, Joel, Carro, Bogren och en annan Emma
var vid älven! :D  sedan sov vi hos emma och fick besök av några killar från förra klassen -.-
haha vid älven bydde bogren och carro en kojja av våra syklar typ...lite stontant sådär ;)


sedan flöt vi med älven en bit typ haha :')

mobilberoende jag vet -.-  ....ligger och smsar på bilden under OCKSÅ -.-


vi åkte hem till Emma js för att sova där, jag och carro...och emma js själv såklart ;)
på kvällen upptäckte vi att några killar från våran förra klass tältade på gården brevid våran..
..som märkte oss också :( så när vi tillslut skulle sova så kom dom och knackade på vårat fönster,
och hoppade på våran studdsmatta. tillslut tröttnade vi på dom så vi klättrade ut genom förnstret
och började hoppa studdsmatta i pyjamas med dom (A)




Det var ljust hela natten oyäoyäoyä! :D
men får tyvärr inte lägga upp bilden på deras sovande kompis (minns inte vad han hette)
haha stackarn, han somnade först och då fotade alla honom! :(  de är min humor de ;)
Sjukt kul natt och dag dedär var! måste göras om! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0