right now I wish you were here

 
Länk till azm låt!


alla som klickar får en kaka♥

tjeeenare!
känner att min blogg blivit ganska depp. lite synd de. så jag kan berätta lite roliga saker ist! :) 
som tex att jag tänker komma med ett erkännande..tillkännagivande,..aja ;)
JAG TÄNKER KÖPA UGGS I VINTER!  ja nivet. skorna jag alltid hatat. tyckt att dom varit jätte fula men i vinter ska jag ge skorna en chans. oyä! ;) jag kommer nog också använda många koftor i vinter. koftor är nog mitt favorit plagg. dom är SÅ MYSIGA, och lätta att matcha. ta ett par jeans, ett svart linne och en grå, tjock mysig kofta till det!!!  :D  AS MYSIGT

så ganska nyss köpte jag en ny kofta från Carlings. den är jätte varm och mysig, och den har en inbyggd tubhalsduk!  mys!!!  kostade 299



Så vad tycker ni? blir det bra med koftor och uggs i vinter? o.O


Kommentarer
Postat av: melinda

sv: hej, glad att du gillar den men kan/tänker tyvärr inte länka den för jag har gjort den själv och vill helst inte att någon annan har en likadan.. :)

2011-09-13 @ 16:33:20
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Fb:))

Finaste tjejen:))<3 Nice blogg btw:))

2011-09-15 @ 19:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0