keep it REAL


moshi moshi. Har nyss varit och köpt en ny mobil (Y) 
yeah levde utan den i en vecka efterssom jag tappade den på bordet.
så jaa, min mobil dog av ett ca 15cm fall från min hand, ner på bordet -.- sjukt ju
så NU KOMMER DET ATT BLI MER BILDER I BLOGGEEEEEN! ;)   hihihi<3
 
Har absolut INGET jag orkar blogga om just nu. Igentligen så har jag fortfarande stockholmsbilder jag vill lägga upp, och massa bilder från monaco osv... :/ men pallar inte det nu x]

1: Varför köper vi hotdogs i tiopack och korvbröd i åttapack?

2: Varför står det på hundmatsburken "ny bättre smak", vem har testat detta?

3: Varför har byggnader som ska vara öppet dygnet runt överhuvudtaget lås?

HAHAHAHAH sådär brukar jag sitta och fundera ibland typ >.<
låten känns seg i början, vet, ha tålamod ;)  det är mina 2 tp favvolåtar ihopsatta! :O
alla klickar HÄR!


bild från arkivet... sådär lite lagomt fin :PpPpPp


Kommentarer
Postat av: MsSophie

Jag såg på Tyra Banksshow att det finns folk som är hund/kattmats testare :)



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-22 @ 18:56:08
URL: http://www.improveme.se/mssophie
Postat av: hanna

det finns dom som har som jobb att smaka hundmat, dock så sväljer dom det inte.

2011-09-25 @ 17:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0