Electropop, dax att vi gör, electropop, brorsan vi kör, electropop, spelar nån roll, electro pop, hela stockholm



Vem kommenterade från anonym i inlägget som heter Sticks And Stones? 

ni vet, den där jätte jätte långa kommentaren???  jag erkänner, det tog mig tre hela försök att orka läsa igenom den. men tillslut orkade jag läsa HELA KOMMENTAREN! :O  :D:D:D:D

Först vill jag säga tack. både för peppen och komplimangerna ;)
och jaa, jag gör redan som du säger. att strunta i alla och låssas att dom inte finns. det funkar. har funkat sedan jag gick i fyran då det började.  och dom gångerna jag fått nog, blivit less,
så blir jag mer och mer pepp på att visa alla att jag klarar mig. jag blir mer och mer pepp på att visa
hur stark jag är. hur mke jag klarar av. och som du sa, många andra skulle säkert inte orka.
många andra skulle inte orkat stå ut med det, som jag gör.
av den tanken blir jag ännu mer pepp! :D

men slutsnakat om derå. jag är sjuk i dag och vaknade för typ 10 minuter sedan (A)
höhöhöhö så jag ska ladda upp bilderna från stockholm idag och visa dom här på bloggen! :D  HIHI

bara jag som längtat eller? höhöh

haha 100% serri ...eller hur vare nu? ;)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0