wiiiiiiiih partajjjj

godmorgon♥
har nyss vaknat och ligger kvar i sängen, trött.
var ute med Lisa och 2 till tjejer igår och hade kul ;)
allt som hände igår var väl inte så kul..5 killar satt och rotade igenom min mobil.
dom kollade bilder, anteckningar, sms, ALLT!
har hur mke som helst på mobilen som jag inte vill att någon ska veta/se.
mobilen är min privataste ägodel, och den blev totalt genomskådad igår!
det jobbigaste är att NILS ZOLLAND, min vän  min föredetta vän var den som gav killarna min mobil.
snacka om svek.
men förövrigt var det en helt okej kväll!
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█████████ ░░███████░░░░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒███ ░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███ ░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███ ░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██ ░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██ ██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██ █▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██ ██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█ ░░████████████░░░█████████████████

taggade på utgång


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill att det ska vara som förut.

när det var du och jag, när inga nobodys kom och förstörde.

jag är så less på alla.. alla är så tråkiga, utliga osv.

jag saknar dig.

man behöver inte låssas att allt är okej.

man kan snacka om det är något.

man vet att det man säger inte sprids.

nu vet jag inte längre vem jag ska snacka med.

jag vet inte om du vill ha tbx mej.

men båda har gett varandra chanser och båda har sumpat dom.

men vad som än händer kommer du alltid betyda.

för allt du har gjort för mig, allt jag har gjort med dig kommer jag alltid att komma ihåg.

men jag är inte den jag var, jag har förändrats.

om du kunde se det, förså att jag saknar dig.

saknar allt roligt vi gjort.

tänker på allt roligt vi skulle kunna ha.

/e

2011-11-01 @ 16:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0