5 sanningar om mig!

kom just hem..
har varit med Mio heela dagen och nu på kvällen såg vi på
UmeCity p97 tp mot Iksus damer (A)  haha UmeCity vannn!! :)
 Mio köpte färgade linser idag btw och jag måste erkänna att jag blev
sjukt peppad att köpa ett par. skulle vilja ha VITA ögon, hur tufft skulle inte det va lixom?!
får väl vänta tills jag fått pengar på kortet. är sjukt fattig just nu och det är INTE okej :(
har inga nytagna bilder från dagen efterssom mobilen haft slut batteri osv. har ingen kamera men
det visste ni redan. maria pajjade den höhö kul :/
har igentligen inget speciellt att säga men♥
så för att göra dehär inlägget lite intressantare så ska ni få
5 sanningar om mig!

1. jag hatar att gå och lägga mig på kvällen,
får panik och kan aldrig somna innan klockan är minst 01.00
förut var det värre. kunde ligga vaken flera nätter i rad :/

2. jag pratar för fort!
iblannd kommer jag inte ens ihåg vad jag sagt,
även om det bara var någon minut sedan jag stängde munnen HAHA!
mitt nyårs-löfte blir att prata lååångsaaammarreee ;D

3. jag älskar att äga ut folk. speciellt vuxna.
att säga något så klockrent att den andra personen inte vet vad den ska svara
för att säga emot, det är nog världens bästa känsla när man äger ut någon STORT ;) hihihi

4. jag gråter sällan, men blir lätt ledsen.
killar visar sällan deras känslor, och jag hör till den typen av människor som sällan gråter.
det är lite synd, för man SKA gråta. det är gulligt ^^

5. jag kollar ofta på killars händer och underarmar.
det är sjuuukt fint när killar har muskliga underarmar,
gärna så blodådrorna syns HAHA >.<
och killar med stora men lite smått beniga händer är så sjukt fint (Y)

ja nu har ni lite GRATIS onödig information varsågoda! ;D

skolfotot som jag redigerade ljusare...urs såg INTE bra ut.
olagligt ful på den bilden HAHA >.<


Kommentarer
Postat av: Cassandra Bergeling ♥

skönt att höra, jotack det är bra med mig. :)

oh, tack för att du sa det, den syns bra på min dator men det är nog från dator till dator, men ska se om jag kan göra den lite mörkare. :)))

2011-10-14 @ 03:29:39
URL: http://cebee.blogg.se/
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Svar: Haha, jag råka slå till flaskan så den trillade ut genom fönstret när jag skulle ta glaset x) Sen så var det läskigt att gå ut men vi ville vääääldigt gärna ha Coca Colan xD



Hahah jag ÄLSKAR också att äga ut vuxna 8D

2011-10-14 @ 08:28:58
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/
Postat av: Lantto<3

Haha har bloggat nu ^^

Jag vet inte hur det blir med höstlovet, mamma sa att vi borde ta det till våren för då kommer vi saknar varandra ännuuu mera :) Vad tycker du?? <3333333

2011-10-14 @ 17:29:54
URL: http://llaannttoos.blogg.se/
Postat av: Vilma

hahhahahahhah jadu de där me killars underarmar visste vi ju... kram;*<3<3

2011-10-14 @ 18:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0