-Någon som gör mig glad-


Alex broberg.
han är mitt allt.
kan inte förklara honom med ord.
jag älskar honom.
....mer än allt annat!
och jag vill verkligen att det ska funka mellan oss.

 jag är kanske inte alltid är den allra allra bästa flickvännen,
jag vet att jag gör dumma saker ibland utan att tänka före. förlåt.
men trotts mina brister älskar han mig ändå..
and that's true love ;)




Ps. sluta gilla fötter alex


du är mitt allt.
du är det ända som betyder...
jag kan lita på dig till 1000
när jag ser dig blir jag glad,
när jag är med dig glömmer jag allt annat.
i min värld,
finns bara du.
-Alex Broberg-


Kommentarer
Postat av: aaashmeed

awww, detsamma anna, men fötter... kommer alltid älska dom....<2<2<3<3

2011-11-13 @ 01:14:50
Postat av: HANNA

sv: hihi aw, tack så mycket ! ja det har jag :)

2011-11-13 @ 08:57:34
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: alva

kanske är rätt ovärt för örat blir inte så fint efter heh, men jag vet inte riktigt kanske gör det vi får se vill annars ha någon slags piercing i ansiktet men jag vetinte vilken C:

iallafall tack för tipset (a)

btw ha inte du en spiral på bilden när du är ute och springer? o; <3

2011-11-13 @ 13:04:11
URL: http://alvaadarehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0