Happyface!


Bring Me The Horizon – Blessed With A Curse
Adept – The Ballad Of Planet Earth
Black Veil Brides – Knives and Pens
Adept – An Ode To Norah Barnes
Secondhand Serenade – Your Call
 Hemma nu från matchen!  Vi hade aldrig vunnit om vi inte hade velat de..alla va as trötta och sliitanaaa!
Men bra blev det iaf..lite ;) Tackar killarna för en azm hejarklack <3 haha ni ä bäst. Azzå jag kan prata om cupen as länge nu känner jag för det finns as mke att berätta men jag ska försöka att inte ksriva så cp mke som jag gjorde i förra inlägget höhöh.
Tack hejarklack ;)



fräsch tjej säger vi som...(ser ut som att majja ber till gud haha)


Happyface!
Stina packa lite för mke ;) haha
Vi åkte buss dit och hem med IBK dalens p97-98 också.  Fett me kuul ;) hihi
(de övre 3 bilderna är tagna från Linneas blogg)
HÄR KOMER MINA BILDER!!!



Vi stannade på McDonalds och käka :( Maria tyckte mer om att leka i deras lekhörna ;)



Isak ladda som f*n me cheese-burgare hahah! ;) (killarna käka som vänne vad)


Mellan, innan, före och under match så käkade alla banan för att få mer energi.
Själv så äter inte jag banan efterssom man blir så sträv på tungan :P  så jag avstod bananandet era apor!
Älskar din kommentar på denna banan bild på facebook Alle ;) <3<3<3<3<3 
men nu äre slut på mat bilderna, dax föööör....MATCH!  först på tur killarna som förlora haha!
hittade ett par fett cht333kiga brillor åt kalle och noel ;)<3


Vi hade fått as snygga uppvärmningströjjor också :D hihi cht33k ;)

Ae nu ska jag gå och käka middag hihi vi seees!


Kommentarer
Postat av: LLL

nice bilder ofc ;)

2011-03-28 @ 19:59:02
URL: http://linnealisalindgren.blogg.se/
Postat av: LINNEA

sv: Hehe jo jag vet! Aa jag är sjuk nu :(

2011-03-29 @ 17:07:02
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE
Postat av: Gabbe

Hehe ser ut att ha haft kul x)

2011-03-30 @ 22:05:54
URL: http://gabbesketch.blogg.se/
Postat av: linnea

Han dog i januari eller om det var februari...

2011-04-01 @ 10:52:02
URL: http://linnealisalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0