Far till afrika!

Tjaaaao allaah!
Har träffat Linn i dag..i regnet :( Vi kom på en as bra ide som ni kan
höra i videon lite längre ner! Asså det där med alla moln till afrika och ah det...

ser jag ut som en bitch?
höhö, don't mess with me....typ ;)

Älskar att göra totalt random saker.
Ska tydligen te peace and love nurå HAHA ;O
Blir fett kul att dra dit UTAN KAMERA
asså jag kommer serri bryta ihop :( buhu!
Aja här kommer en video från dagen..

men i slutet spårade det lite så sluta kolla vid typ  4:25 :P

                       
Palla klaga vi vet hur fula och omogna vi är -.- haha liiiiiite flummiga och fett blekish
Såklart får inte ni veta vem den andra killen vi träffade i dag var..
efterssom det är min kille ;)  Anledningen till det är att OM jag
skulle berätta vem jag är tsm med så skulle alla
haters där ute förstöra vårat förhållande ba för att dryga...så NONO ni får tyvärr inte veta!

Jag och Linn har kommit på en till sak..
Man lever ju bara en gång så jag och Linn
har bestämmt att i vårat liv ska vi ha KUL!
Vi ska även operera oss när vi blir 40 plussare.
Typ botox och fettsugning :)
Hur mket det än kostar så är det ju ändå värt det?!
klart att man ska se snygg ut i sitt ända liv?!?!
asså omg..ibland är jag och Linn så sjukt smarta! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0