Älskar dig bästavän! Vi är beeest med stort jävla Ö! ;)

Mötte upp linn på suntan för att sola lite solarium och sedan drog vi hem te hon pch flummade heeela natten ;)

ser jag ut som en bitch?
höhö, don't mess with me, typ.. ;)






Sedan drog vi te dannes som nu bytt namn te royal (stavning) vilket jag tkr suger för dannes va mke bättre jaojao.
Iaf så var det stängt som allt annat så vi drog te statoil HAHA och köpte massa gott (A)  På vägen hem stannade vi vid tegsbron och hälde ner fanta
på bilarna..vi missade typ ala bilar utom 2 HAHAH ;)  åsså kom en kille i en vit bil upp och sa åt oss att sluta hälla fanta på bilarna :P
han trodde typ att vi var fulla så ha nbaah: ta de lugnt me drickandet ikv tjejer...
vi ba as garva :P hehee  på väg hem [23.30]  gick vi förbi ett hus där de var fest. 2 fulla killar började jaga oss i en bil och sedan gick ena killen ut ur
bilen och sprang och jagade oss. Lovar att dom skulle typ våldta oss :O  men vi sprang in på någon randomns gård och gömde oss i ett par buskar HAAH
så killarna hittade inte igen oss...TUR!

Videon är lite långtråkig i början men ha tålamod!  ;)



Alla som inte hör SKRUVAR UPP LJUDET PÅ DATORN! ;)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Är det coolt? Det kanske det är! Jag har aldrig tänkt på det. Jag fotograferar det jag känner för, sedan om det blir mitt ben, min hals eller något i naturen..haha x) Men tack så mycket :)

Jag gillar bloggar som skriver om annat än vad dom har på sig idag, vad dom har gjort idag och sådant. Jag gillar även bloggare som skriver med humor i åtanke :)

Tack för att du ville vara med i tävlingen. Jag har nu utsett vinnarna till min tävling. Blev du en av dom tre vinnarna? Gå in och kolla på min blogg! :)



Kram!

2011-07-01 @ 15:22:45
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: M I R A

jag har inga "stora" planer för sommaren , kompisar , sthlm , LEVA LIVET , vad har du tänkt och hittat på? ♥♥ kram!

2011-07-01 @ 18:04:48
URL: http://flooweers.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-07-01 @ 23:35:05
Postat av: S T E L L A

Hej, va gärna med och tävla på min blogg, www.steellaasvedberg.blogg.se

Det står i menyn, inlägget heter TÄVLING!

Tack:)

2011-07-01 @ 23:36:26
URL: http://steellaasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0