Snöbollar på bilarna eller..? ;O

Chacha allihoopa!  :D

Här ligger jag i soffan och flummar med min fina kompis Ella.  Vi va nyss ute och busade lite med världen ;)
Bla så tryckte vi på knappen vid övergångs-ställen och när det blev grön gubbe och alla bilar stod och väntade så vägrade vi att gå över! xD hahah de i bilarna blev typ sura för dom va ju tvungna att stanna i onödan xD hahah
Liiite busiga tjejer vi är ^^  Men de är fantans fel. Vi drack fanta innan (de gör oss super speedade och flummiga)


Känns drygt med bara torsdag i dag..bajs tråkigt :(  Och min pojkvänn   har blivit sjuk så jag ska typ ringa honom sedan och snacka lite. Han är ganska ut-tråkad eftersson han varit hemma i dag...
Har inte kunnat ringa honom för att min lärare låste in min mobil i skåpet i dag för alexander såg att den låg i min väska (inte innlämnad)  och även det tycker jag är en skit regel. Att man ska behöva låsa in sin mobil varje dag, varje morgon och få tillbaka den när skoldagen är slut!!  :O  OMFG 

Vissa är faktiskt beroende av sina mobiler! Som jag tex!!!  Min mobil är mitt liv. Jag kan nå alla mina fina vänner me den, ja kan ringa folk och snacka, va ute på internet, fota intressanta/roliga ögonblick...osv.
Liite orättvist också att lärarna får ha sina mobiler under dagarna och inte vi elever!!!  :O





Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-02-19 @ 14:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0