Sov hos Vilma♥

Moshi Moshi!  ^^

vilma åkte just hem, hon var här ett litet tag för både hennes och min mobil dog så hon kunde inte ta sig hem osv. så vi åkte hem till mig efterssom det är närmast (vilma bor ute på landet känns det som)
 och laddade mobilderna! ;D 
...sjukt vad handikappad man blir utan mobil?! ;( det går inte att ringa någon om man behöver, och man kan inte ens kolla klockan någonstans? ;(

iaf så, jag sov hos henne natten till idag! ;D vi hade as kul, så kul att jag inte fotade något, nästan.


 

                                                           
                              jag och vilma är inte dåliga på att sjunga denhär låten Kan Jag Lova! 
                                                                                    ♥

Kommentarer
Postat av: Vlima

Vi hade grymt kul! Hahahahahhahahahh vi sjööng ju på bussen oxå hoppas alla tk vi va duktiga annars kommer täckmonstret puss hmm grym helg;*

2011-12-03 @ 20:01:39
Postat av: Anonym

*gmn

2011-12-03 @ 20:02:29
Postat av: Anonym

*gmn

2011-12-03 @ 20:03:23
Postat av: Antonia

Hur mycket kostar det att sola solarium i 20 minuter? :)<3

2011-12-11 @ 17:03:16
URL: http://llaannttoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0