Skolan

Är sjukt pepp på jul-lov nu!!
sista veckan brukar kännas som en evighet tycker jag :(
det är alltid kul att FÅ lov, men sedan så brukar det vara ganska skönt att börja skolan igen! ;O
....ialla fall efter sommarlovet.

Jag brukar vara så nyfiken efter lov ^^
har jag fått någon ny i klassen?
har någon färgat håret eller ändat utseendet något?
vilka har blivit längre och vilka är fortfarande småpluttar?
osv..

någon som också brukar vara såhär eller är jag bara konstig? x]

bilder från median i tisdags:



yo man. hörde att jag skaffat tumblr.


Kommentarer
Postat av: en som går i din klass

kan du göra mer och oftare videoinlägg..?;]

2011-12-15 @ 16:09:23
Postat av: Anonym

sämst!!

2011-12-15 @ 17:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0