DONKEN MED EMMA

jag ÄLSKAR att käka med Emma för jag känner mig så nyttig då! x]
när hon tar ljust bröd, tar jag mörkt.
när hon tar hamburgare, tar jag en sallad.
när hon tar glass........smakar jag lite....x]
men ah, 
  
you got it! ;)

Emma är så härlig, hon ÄLSKAR mat.
hon har hemkunskap på skolan tillochmed x]
SÅ SKA MAN VA!
haha har två videoklipp när hon och Joel sitter och snackar om mat, på mattelektionen!

Emma- ÅH! max french fries med smält ost på! mmmmmm!!! ;D

Joel- eller en tapastallrik!  åh va gott!!!!!  ;O

jag-   ._.   



Kommentarer
Postat av: emmaa

jag vet jag steeker med maten och mina frågor, men joel nack aom tex mex inte tapas-.-:]

2011-12-12 @ 21:48:25
URL: http://aboutemma.devote.se
Postat av: alva

fråga något på min frågestund!:)

2011-12-13 @ 17:20:40
URL: http://freakinasuum.blogg.se/
Postat av: Emma

Annakan du ta bor4t det här inlägget, det var roligt det med mig och joel, men att jag är mycket onyttigare var inte så kul att alla 500 får veta...:(

2011-12-19 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0