15 sanningar om mig!


-Anna Axlelsson-

...alla tänker nog på olika saker när dom hör det namnet.
är tyvärr ganska igenkänd av alla, inte alltid lika kul att alla vet vem jag är men
ibland är det ju trevligt när någon hejjar på en tillexempel ;)
här kommer femton sanningar om mig, som förhoppningsvis inte så många visste tills NU!



◊ Jag älskar att gå barfota när jag är hemma, trotts att jag har fot-fobi

◊ Jag älskar teér, vilket iof märks i bloggen. Tee är ett stort intesse hos mig!

◊ Jag gillar att vara bland mycket folk. de flesta tycker att det är jobbig till exempel på stan bland alla julstressande människor, men de tycker inte jag! ;D

◊ Jag har två olika tix, 1.När jag sitter vid en dator slår jag jättelöst med handleden mot datorns tanjentbord typ en gång varannan minut eller något sådant, gör det utan att tänka på det.
2, jag spänner någon muskel i kroppen ibland.
armen, magen, vaderna, låren osv, men det är tix som inte sys, tur det iallafall!

◊ jag älskar att ligga/sitta på golv, galet mycket bättre än soffor! ;D

◊ jag gör konstiga ljud när jag sträcker på mig ;P

◊ jag tycker att musik blir bättre om man spelar HÖGT och med MYCKET bas

◊ jag blir alltid ledsen efter jag varit arg eller bråkat.
då slutar jag bry mig om att jag är arg och vill bara ha en kram och att allt ska vara bra sedan.

◊ Jag läser nästan inga bloggar, tumblr är intressantare tycker jag!

◊ Jag vill jobba som frisör när jag blir stor, sedan ska jag gifta mig skitrikt och bli miliardär

◊ Jag har inte bra tidsuppfattning. jag tror typ att ja hinner göra ALLT på fem minuter..

◊ jag gillar inte matte, svenska, språkval och SO. men jag älskar No, bild och idrott!

◊ Jag har lätt att lära känna folk, jag har lätt att prata med folk jag inte känner,
vuxna och äldre kan jag också välldigt lätt prata med :)

◊ Jag är vegitarian överallt utom hemma där jag vet att vi "dödat" djuret själva.
alltså har det mått bra ute i naturen medans det levde, köttet har inte transporterats en massa och det är
inte förpackat i plast som är farligt för naturen att tillverka.
jag äter dessutom mycket ekologiskt och försöker att välja så mycket FAIRTRADE som det går!

◊ Jag vill inte bo i sverige. Drar till något varmare ställe såfort jag får råd!
mår så mycket bättre när jag är utomlands. Vill ha det som vardag!!


Kommentarer
Postat av: M I R A (L)

jag trodde du hade en iphone?:O

btw, Vacker bild!:)(L)

2011-12-18 @ 12:01:05
URL: http://flooweers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0