Give it 2me

Måste säga welcome till mig själv som ä tbx i bloggvärlden!!!!!!!
Sen welcome till dig som läser den här skiten. Grattis!

Du läser den béééésta blog-g-g-g-gen in the universe just nu. WOW! Hur känns det? Måste kännas jävligt güüd. Du gråter säkert just nu för jag har så fin skrivstil.. Och du får säkert ont i hjärtat för att det är så jävla beautiful meningar.
Aldrig i ditt liv har du sett så fin ropa-ut-tecken --->!!!!   
Fläshigt

onödig information för er som inte har något liv:
aja har varit på nolia i dag, och i går men jaja;)
träffa filippa, malva, crille, wille,
cristian, adam, william (asså en annan wille)
alva, lisa, isabella, 4 tjejer som ja int vet va dom heter,
noah, 5 killar jag int vet va dom heter,
nilsson och...inga fler.
sedan såg ja ju massa jag knr som bogren, elin, walter,
ludwig, franz, andreas, hilda, valdemar, amanda,
sofie..osv ;)
nolia kryllar av folk och godis höhö
fast jag får ba ont i magen så i dag köpte jag en ekologisk 
 smoothie me massa bär och ett pulver som får naglar och
hår att växa fortare,
alltså INGET SOCKER ELLER ANNAT ONYTTIGT!   :D
mums(a) asså ja lovar de va as gott...även om de bara var jag som tyckte det men :P
sedan vart jag as sugen på sågot sött så jag köpte en slush men valde bara
"lemon"  efterssom den känndes fräschast. 
och de är väl bara is och typ saft i det?  right..? ;)
Blir nolia i morron igen och då ska jag, äga ut allt och alla (som vanligt)  HAHA
Spanade in några tishor i dag också på nolia och köpte denna efter
mycket funderande och tvekande..Men nu vare gjort!

klockrent yavet,,  ^^
aja ska gå o sova nu. mobilen ringer hela tiden och de kommer sms
24/7  blir fett stöööörd!  åsså loggar jag in på facebook för att
kolla lite snabbt bara åsså börjar alla skriva te mig i chatten...aj
så har stängt av ALLT nu utom nelly.com drop dead's nya kollektion
blogg.se, youtube (spotify har ju blivit helt stört så fet diss till spotify!)
ah de är väl att onödig information jag kan komma på just nu.
Vet, min blogg suger...
men de ska bli ändring...eller något liknande :PpPpPp

hare så kult på restaurangen!


Kommentarer
Postat av: M I R A

du har inte accepterat min vänförfråga på facebook , ditt mobilnummer?;* , btw det var mig du sa hej till på nolia <3

2011-08-08 @ 23:50:30
URL: http://flooweers.blogg.se/
Postat av: lisa - mode foto vardag och ulrik munther

trööööjan :D :D :D



sv; haha :D ulriiiiiik <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-08-09 @ 00:59:27
URL: http://isahofc.blogg.se/
Postat av: Sophie - bloggare i värmland

Hejsan :D

ja det är jag som gjort den ^^

2011-08-10 @ 15:23:13
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/
Postat av: isabelll

fin blogg! allt bra? :)

2011-08-13 @ 19:46:03
URL: http://izabellut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0